Torsdag

Förkylning och hosta fortsätter men i morgon åker Melker och jag på minisemester i Göteborg. Två hotellfrukostar. Bästa jag vet!
 
Ikväll har Melker varit på gympan och nästa vecka är det avslutning. Kul o se va dom lärt sig! En hel termin har redan gått. Galet!
 
Maja har blivit en riktig storätare. Blir sur om hon inte får smaka på det vi äter. Hon äter större portioner än brorsan :) Hoppas hennes matglädje fortsätter. Välling däremot blir hon galen när jag försöker ge. Någon som har tips på hur jag ska göra? El ska man bara acceptera att hon inte gillar? Har provat med två sorter och hon blir helt galen! Hon äter fortfarande ersättning vid kvällsmålet men tror hon skulle behöva något stadigare.
 
Nu ska jag fixa lite innan det är läggdags. Nätterna e lite sisådär just nu så det gäller att sova när tillfälle ges.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Har du provat gröt? Det mättar ju annars. Istället för ersättning mena jag :-) är ju många barn som inte tycker om
Välling.. Hon kan ju börja tycka om det senare sen ;-)

Kram på er!!

2013-11-21 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0