Höstlov

Den här veckan har Melker höstlov. Vi började lovet med att gå till frissan och en liten shoppingtur på stan. Självklart blev det Mc Donalds till lunch. Jag som försöker att vara nyttig tog en kycklingsallad. Mycket god faktiskt. Helt galet va onödiga kalorier det e i snabbmat.
 
Köpte en ny vinterjacka till mej men nu blev jag väldigt osäker på storleken. Kunde ha den mindre storleken men kan bli tight med tjock tröja under. Får fundera lite. En glad överraskning att det va 25% på alla jackor idag. Sånt gillar jag. Nu är det bara ett par vinterskor kvar till mig sen tror jag att vi är rustade för kyla!!
 
I dag har de ju hotat med storm så vi får se om huset kommer blåsa bort.
 
 
Nu ska vi laga mat så vi kan äta när pappi kommer hem!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0