Utelek och fotvård

På förmiddagen var Maja och jag på babysång. Jätte skoj tyckte vi båda! Sen var planen att Maja skulle sova lite men tror hon hann sova 10 minuter så vakna hon. Hon sover inte bort dagarna direkt.
 
Efter dagis gick vi till parken i 2 timmar. Nog för att jag gillar att vara ute men det börjar bli lite tjatigt att stå i parken hela eftermiddagarna. Alla andra barnen går hem och Melker tyckte det var konstigt att inte dom går till parken också. Han tycker att alla borde få banan och vatten serverat precis utanför dagis som han får så man slipper rusa hem och äta mellis. Han skulle bara veta varför jag alltid har med det :) Man lär sig av sina misstag som man brukar säga!
 
Nu ikväll utnyttjade jag min födelsedagspresent och gick på fotvård. Så mjuka o fina fötter. Nu ska jag försöka hålla dom såhär så jag slipper bli äcklad av mina egna fötter.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0