Veckan som gått...

Denna veckan har varit lite sisådär. Maja har helt plötsligt fått jätte dålig natt sömn och jag känner mig helt paj. Dessutom är hon snorig och hostig så jag hoppas att sömnproblemen beror på det. Melker har haft feber till och från och när han inte haft feber har han varit uttråkad eftersom han inte varit på dagis.
 
Gillar inte alls att känna mig som en trött, tråkig och gnällig mamma. Allt har ju flutit på så bra med Maja så tråkigt om det ballar ur nu. Även om det bara varit jobbigt med sömnen en vecka än så har jag redan hunnit känna av ångesten jag fick i samband med Melkers alla sömnproblem.
 
Nästa vecka är det höstlov för Melker då hoppas jag att alla är pigga och krya så vi kan hitta på lite skoj!
 
Mycket kaffe går det ibland....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0