Framsteg




 Denna lilla goding lär sig nått nytt varje dag. Idag upptäckte hon diskmaskinen och att man kan spruta mat med munnen. Köttfärssås över hela mig blev resultatet. Brorsans leksaker är bara för roliga. Idag var ambulansen favoriten. Att försöka ställa sig upp mot saker är oxå himla kul! Det är så kul att se alla hennes framsteg. Alltid med ett stort leende på läpparna. Underbara unge!!
 
Skrev ju om min trötthet igår. Idag förstod jag vad den berodde på. Onda bihålor igen. Att jag aldrig lär mig att förstå tecknen på att bihålorna är på gång att bråka igen.
 
Det är inte säkert att det kommer upp en länk till bloggen på facebook varje gång jag skriver något. Det beror på vart jag gör inlägget. Länken kommer bara om jag gör inlägget från datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0