Söndag


Nu har det kommit tillräckligt med snö tycker jag. Idag kan man i alla fall gå på gatorna eftersom de hunnit skotta.
 
Idag känner jag mig trött och seg. Tråksöndag typ. Föredrar vardagar med fullt ös. I morgon är det dags för öppna förskolan igen. Skojigt att träffa lite barn och mammor.
 
Måste vara bättre på att komma ut och röra på mig nästa vecka. Har blivit lite dåligt nu. Inget kul o gå ut i kyla och snöstorm.
 
Hade påbörjat två fotoböcker om barnen första år men eftersom jag aldrig hinner sätta mig på kvällarna längre har det gått för lång tid sen jag var inne så dom är borttagna. Känner mig lite ledsen, var så nöjd med dom och nu har jag ingen aning om vad jag skrivit så kan inte göra om dom :(
 
Dags att väcka lillan som bara kan sova ute i vagnen på eftermiddagar och sen laga lite mat. På förmiddagen går det jätte bra inne i sängen men på eftermiddagen har det blivit omöjligt. Fattar inte varför???
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0