Trötter

Herre Gud så trött jag känner mig. Dags att börja knapra vitaminer igen. Kommer ut för lite och rör på mig oxå så det har nog oxå med saken att göra. Mår bäst av att hålla igång och vara ute en massa  men när det är såhär kallt, blåsigt och snöigt har jag verkligen ingen lust. I morgon hoppas jag på att komma iväg på babysång med Maja.  Nu är mannen hemma igen! Ordningen återställd men vi har haft det bra. Underlättar ju att vara två vuxna men det är skönt att veta att jag klarar mig bra själv oxå.  Maja har blivit så galet busig. Pillar på allt. Hon kryper inte riktigt men tar sig fram på nått sätt ändå. Idag skulle jag se lite på tv. Det gick inget vidare för Maja tryckte på en dvd film gånger flera istället. Så kul att se hur hon utvecklas. Hon lär sig nått nytt varje dag känns det som. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0