vardagsmotion

Vilken kyla och vad mycket snö det kommit. Nu e det bra för min del. Jag blir helt slut att köra vagn på oskottade trottoarer och skotta en massa snö om dagarna. Jag har träningsvärk i låren. Vardagsmotion på hög nivå.
 
Melker har fått gå till och från dagis. Han är inte nöjd. Han e sjukt lat. Jag gick överallt när jag var 4 år. Jag har varnat honom att det är slut med ståbräda när snön kommer och nu är snön här. Hoppas han vänjer sig fort så jag slipper allt tjat.
 
Ikväll börjar hans gympa igen. Det ser vi fram emot.
 
 
Kvällarna här hemma e inget kul. Hopplöst att få maja att sova i rätt tid. Antingen sover hon för sent på eftermiddagen och håller låda hela kvällen el så somnar hon inte alls på eftermiddagen och somnar halv 7 och vaknar efter 2 timmar och vägrar att somna om. Ogillar kvällarna här hemma nu. Får inget gjort och hinner inte slappna av innan det är dags för mig att hoppa i säng. Lite vuxentid behövs faktiskt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0